GRAMODESKY.CZ s.r.o.
Anenská 546/8, Liberec III-Jeřáb
460 07 Liberec Česká republika
IČ: 17138671
DIČ: CZ17138671
Tel.: 420 792 271 569
Na účely tejto zmluvy je kupujúcim spotrebiteľ, ktorým je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len "kupujúci").
Nákup sortimentu ponúkaného predávajúcim uskutočňuje kupujúci prostredníctvom elektronickej objednávky, ktorú vyplní (uvedie meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu) a elektronicky odošle predávajúcemu. Objednávka je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je tovar uvedený v objednávke. Ak si kupujúci objedná tovar, ktorý predávajúci nemá na sklade, a dôjde k výraznej zmene predajnej ceny, predávajúci si vyhradzuje právo upraviť vopred navrhovanú kúpnu cenu. Kupujúci musí byť o tejto skutočnosti informovaný a vždy má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Po odoslaní objednávky na sklad predávajúci zašle kupujúcemu elektronickú odpoveď potvrdzujúcu prijatie objednávky. Kúpna zmluva vzniká okamihom potvrdenia objednávky predávajúcim, od tohto momentu vznikajú medzi kupujúcim a predávajúcim vzájomné práva a povinnosti.
Platbu je možné uskutočniť na dobierku, kreditnou kartou alebo prevodom na účet predávajúceho vo Fio banke. Číslo účtu pre domáce platby je 17138671/2010 . Číslo účtu pre zahraničné platby v € je 2302212710/2010. Prosíme zákazníkov, aby za tovar neplatili, kým nedostanú e-mailové potvrdenie o dostupnosti. Ďakujeme.
Všetky ceny sú konečné a sú uvedené vrátane DPH. DPH za použitý tovar sa platí v rámci osobitného režimu podľa § 90 zákona o DPH a nie je možné si ju uplatniť ako odpočet. K cene zakúpeného tovaru sa pripočítavajú náklady na poštovné.
Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našej predajni v Liberci, ul. Dr. Milady Horákové 185/66 v Liberci. Pri osobnom odbere tovaru nie je možné odstúpiť od zmluvy v 14-dňovej lehote, zákazník je povinný tovar pri prevzatí riadne skontrolovať. Tovar zasielame aj poštou a prepravnou spoločnosťou GLS za cenu 99 Kč pri platbe bankovým prevodom a 139 Kč pri platbe na dobierku. Na Slovensko zasielame prostredníctvom Zásilkovne za 129 Kč pri platbe bankovým prevodom alebo 189 Kč pri platbe na dobierku. Na adresu na Slovensku doručujeme kuriérom GLS za cenu 159 Kč pri platbe bankovým prevodom a 199 Kč pri platbe na dobierku. Tieto ceny platia len pre zásielky s hmotnosťou do 10 Kg. Za každých ďalších 10 Kg sa účtuje nové poštovné. Ostatné medzinárodné zásielky je možné zaslať len po úhrade bankovým prevodom, umožňujeme aj platbu v €.
Predávajúci má právo zrušiť (stornovať) objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote uvedenej v týchto VOP alebo za cenu uvedenú v e-shope, ak sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. Predávajúci je tiež oprávnený odmietnuť objednávku z nediskriminačných dôvodov, najmä ak má voči kupujúcemu neuhradený dlh, ak si kupujúci v minulosti opakovane neprevzal tovar, hoci bol povinný ho prevziať, alebo ak sa predávajúci obáva, že by mu prijatím objednávky mohla vzniknúť škoda.
Kupujúci je oprávnený skontrolovať zásielku pri jej doručení. Ak sa pri preberaní zásielky zistí poškodenie, kupujúci má možnosť odmietnuť prevzatie zásielky. Prepravca je povinný spísať zápis o poškodení v prítomnosti a na žiadosť kupujúceho. Na základe takto vyhotoveného a predávajúcemu doručeného zápisu môže predávajúci po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu z kúpnej ceny a v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar. Neskoršie nároky tohto typu bude potrebné preukázať.
Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia kúpnej ceny kupujúcim. Tovar sa kupujúcemu dodáva pri osobnom odbere alebo pri prevzatí od prepravcu.
Pri nákupe nad 2000 Kč má zákazník nárok na bezplatné doručenie tovaru prepravnou službou po celej krajine. Tento nárok zaniká v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia alebo ešte pred prevzatím tovaru. V prípade, že je objednávka rozdelená do viacerých zásielok, nárok na bezplatné poštovné je možné uplatniť až vtedy, keď súčet cien odobratého tovaru dosiahne 2000 Kč.
Odo dňa prevzatia tovaru má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní. Toto sa nevzťahuje na osobný odber, ale len na zasielaný tovar. Ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy, vyplňte dotazník na adrese https://www.groovespin.sk/retino
Náklady na vrátenie tovaru v zákonnej 14-dňovej lehote znáša kupujúci. Po prijatí tovaru predávajúci vráti kupujúcemu plnú sumu vrátane poštovného. Predávajúci nie je povinný prevziať zásielku zaslanú na dobierku. Kupujúci je povinný zaslať tovar späť do 14 dní odo dňa oznámenia predávajúceho o vrátení tovaru.
Kupujúci môže tiež využiť formulár na odstúpenie od zmluvy a požiadať predávajúceho o vyzdvihnutie tovaru prepravcom. V takom prípade kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru len do výšky približne zodpovedajúcej nákladom na vnútroštátnu prepravu v krajine, v ktorej si tovar vyzdvihol, pričom pri určovaní nákladov sa zohľadňuje aj druh, rozmery a hmotnosť tovaru. Táto suma bude kupujúcemu uvedená vo formulári na odstúpenie od zmluvy a kupujúci súhlasí s výškou poplatku tým, že požiada o vyzdvihnutie tovaru
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také podstatné zmeny, ktoré znemožňujú plnenie záväzkov Predávajúceho vyplývajúcich zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani po vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar Zákazníkovi v lehote stanovenej týmito VOP alebo za dohodnutú cenu. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať kupujúceho a vrátiť mu všetky platby spôsobom uvedeným v týchto VOP. Tým nie je dotknuté právo zmluvných strán dohodnúť sa na náhradnom plnení alebo na zmene ceny. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade zjavnej chyby vo výške kúpnej ceny uvedenej za tovar pri uzatvorení kúpnej zmluvy (napr. nesprávne umiestnená desatinná čiarka, nesprávny prepočet meny, kúpna cena zjavne nezodpovedajúca bežnej trhovej cene).
V prípade dodania chybného/nesprávneho/neúplného tovaru alebo tovaru, ktorý nezodpovedá popisu zakúpeného tovaru, musí kupujúci bezodkladne informovať predávajúceho. Predávajúci môže situáciu riešiť poskytnutím zľavy z kúpnej ceny tovaru alebo vrátením tovaru na reklamáciu. Po doručení alebo predložení tovaru predávajúci posúdi reklamáciu a do 30 dní kontaktuje kupujúceho e-mailom s výsledkom reklamácie. V prípade uznania reklamácie predávajúci vráti kupujúcemu plnú kúpnu cenu a náklady na dopravu.
Reklamovaný tovar sa považuje za dodaný predávajúcemu v deň, keď ho predávajúci prijal v reklamačnom stredisku. Dopravca je tretia strana konajúca vo vlastnom mene, a preto prijatie reklamovaného tovaru na prepravu dopravcom nemá vplyv na začatie reklamačného konania.
Vrátenie zásielky sa vybavuje prostredníctvom reklamačného formulára a je plne hradené predávajúcim. Kupujúci nemá nárok požadovať úhradu nákladov na vrátenie tovaru, ak nevyužil postup uvedený predávajúcim.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci pri platbe v hotovosti na predajni povinný vydať kupujúcemu pokladničný doklad a je tiež povinný zaevidovať prijatú tržbu na daňovom úrade online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.
Ak si tovar zaslaný na dobierku neprevezmete a tovar sa nám z tohto dôvodu vráti, sme oprávnení požadovať náhradu škody pozostávajúcu z nákladov na dopravu a balné (zvyčajne 120 Kč) a sme oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. V prípade, že náhradu škody neuhradíte na základe našej výzvy do 14 dní, beriete na vedomie, že vec môže byť postúpená na riešenie advokátskej kancelárii, vrátane súdneho vymáhania. Ak budete požadovať opätovné zaslanie tovaru, ste povinný uhradiť náklady s tým spojené. Sme oprávnení požadovať od vás úhradu týchto nákladov vopred.
V prípade, že medzi nami a spotrebiteľom vznikne spotrebiteľský spor z kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Česká obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - odbor ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, webová stránka: adr.coi.cz. Spotrebiteľ môže využiť aj platformu pre riešenie sporov online, ktorú zriadila Európska komisia na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, na ktorom sa zúčastňuje náš e-shop. Tie vám zasielame pri každom nákupe u nás, pokiaľ ich neodmietnete dostávať v súlade s § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Z. z. o niektorých službách informačnej spoločnosti. Spracúvanie osobných údajov na účely zasielania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi sa vykonáva na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzu nášho postavenia na trhu využívame spracovateľa Heureka.cz, prevádzkovateľa portálu Heureka.cz; na tieto účely môžeme spoločnosti Heureka.cz odovzdať informácie o vami zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdávané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek namietať odmietnutím ďalších dotazníkov prostredníctvom odkazu v e-maile s dotazníkom. Ak vznesiete námietku, dotazník vám už nebudeme posielať.
Zákazníci na našej webovej stránke elektronického obchodu majú nárok na zľavy na základe hodnoty predtým zrealizovaných objednávok. Dokončená objednávka je taká, ktorá bola zaplatená a prijatá zákazníkom a pri ktorej nebola uplatnená žiadna reklamácia alebo vrátenie. Zľava sa pohybuje od 1 % do 5 % na základe konkrétnych cenových limitov pre dokončené objednávky.
Na získanie nároku na vernostnú zľavu musia zákazníci spĺňať nasledujúce kritériá:
Zákazník musí mať zaregistrované konto na platforme elektronického obchodu.
Objednávka musí byť zadaná prostredníctvom registrovaného konta zákazníka s použitím e-mailu tohto konta.
Zákazník musí v čase vytvorenia novej objednávky spĺňať cenovú hranicu pre dokončené objednávky.
Zľava sa vzťahuje len na položky objednané po začiatku vernostného zľavového programu (20. 8. 2023). Zľavu nie je možné uplatniť spätne.
Zľavu je možné uplatniť len na tovar, ktorý je v e-shope označený ako dostupný na nákup za zľavnenú cenu. Týmto označením je ikona štítku s písmenom G. Toto označenie je viditeľné až po prihlásení používateľa:
Zľevy založené na hodnote objednávok budú uplatňované následovne:
Hodnota objednávok v rozmedzí od 0 do 1999 Kč: zľava 1 %.
Hodnota objednávok medzi 2 000 Kč a 9 999 Kč: zľeva 2 %.
Hodnota objednávok medzi 10 000 Kč a 24 999 Kč: sleva 3 %.
Hodnota objednávok medzi 25 000 Kč a 49 999 Kč: zľava 4 %.
Hodnota objednávok nad 50 000 Kč: zľava 5%.
Príslušná zľava sa zákazníkovi zobrazí pri nákupe v elektronickom obchode po prihlásení do zákazníckeho konta. Zákazník nakupuje tovar už za zľavnenú cenu, zľava sa uplatní až v procese objednávky. Cena zľavneného tovaru sa zaokrúhľuje na celé koruny.
Zľavy na základe hodnoty objednávky sa nevzťahujú na nasledujúce položky:
Objednávky, na ktoré už boli poskytnuté špeciálne akcie alebo zľavy.
Zľavový program založený na hodnote objednávky prebieha a zostáva v platnosti až do odvolania. Akékoľvek zmeny alebo aktualizácie štruktúry zliav budú zákazníkom oznámené vopred.
Zľavy založené na hodnote objednávky je možné kombinovať s inými zľavami ponúkanými v rámci špeciálnych akcií alebo zľavových kódov, ale len v prípade, že to takáto akcia alebo zľavový kód výslovne umožňuje. V prípade percentuálnych zliav sa zľavy nekumulujú, ale uplatňuje sa len vyššia zľava. V prípade pevne stanovenej zľavy na danú sumu alebo pri použití darčekového poukazu sa uplatňujú obe zľavy.
Ak zákazník vráti výrobok z objednávky, na ktorý bola poskytnutá zľava, vrátenie peňazí sa uskutoční na základe skutočne zaplatenej sumy po uplatnení zľavy.
Vyhradzujeme si právo kedykoľvek upraviť, pozastaviť alebo ukončiť program zliav na základe hodnoty objednávky, pričom zákazníci musia byť o týchto zmenách informovaní minimálne 2 mesiace vopred.
Rozhodnutie o uplatnení alebo úprave zliav, najmä v prípadoch, ktoré nie sú výslovne uvedené v týchto obchodných podmienkach, je na rozhodnutí predávajúceho.
Predávajúci prijal primerané opatrenia na spracovanie osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (GDPR). Kupujúci potvrdzuje, že bol informovaný o spracovaní svojich osobných údajov v súlade s pravidlami, ktoré sa nachádzajú na nasledujúcom odkaze: https://www.groovespin.sk/gdpr
Potvrdením objednávky/rezervácie tovaru z nášho internetového obchodu beriete na vedomie, že náš vzájomný vzťah sa riadi českým právom a výslovne nám udeľujete súhlas so spracovaním vašich osobných údajov zadaných pri objednávke/rezervácii v súlade so zákonom č. 101/2000 Z. z. Potvrdením objednávky/rezervácie tovaru z nášho internetového obchodu potvrdzujete svoj súhlas s týmito obchodnými podmienkami, ktoré sa týmto stávajú súčasťou kúpnej zmluvy.
Tieto VOP sa vyrábajú v slovenskom jazyku. Ak sú tieto VOP v inom ako slovenskom jazyku, slovenská verzia má vždy prednosť pred inou jazykovou verziou.