Vrátenie tovaru do 14 dní

Ak si zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nechcete ponechať, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť v našej predajni. Ak chcete vrátiť tovar, vyplňte náš jednoduchý formulár, kde si môžete vybrať aj spôsob vrátenia zásielky. Tovar prosím pošlite nepoškodený, v pôvodnom obale a so všetkými komponentmi, s ktorými bol dodaný. Ak je kartónový obal poškodený, použite iný vhodný baliaci materiál. Zásielku zreteľne označte číslom vašej objednávky.

Výmena tovaru za iný

Ak si želáte vymeniť tovar za iný (buď v rámci 14-dňovej lehoty, alebo pri vrátení), považujeme za najjednoduchšie zadať novú objednávku požadovaného tovaru. Zvoľte si prosím platbu bankovým prevodom a sumu zatiaľ nemusíte uhrádzať. Potom prosím vyplňte formulár na vrátenie tovaru a informujte nás, do akej objednávky máme pridať platbu za vrátený tovar.

Reklamácia

V prípade, že váš nový vinyl preskakuje, uistite sa, že:

Je umytý a zbavený prachu
Na místě preskakování nie je patrná nečistota (i čerstvo otvorená platňa môže mať z výroby drobné odstraniteľné smietky)
Máte správne nastavený gramofón (vyváženú ihlu a antiskating)
Máte čistú a nepoškodenú ihlu

Ak máte možnosť, skúste si vinyl prehrať na inom gramofóne. Podľa našich skúseností je v polovici prípadov problém skôr v konkrétnom stroji ako v platni a tieto reklamácie, žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujeme.

Ak došlo k chybe na našej strane a tovar prišiel poškodený, bolo vám doručené niečo iné, ako ste si objednali, alebo ste si istí, že chyba nie je na vašom prehrávači, vyplňte tento jednoduchý reklamačný formulár formulár. Výmena sa potom uskutoční na naše náklady.